
Op zaterdag 4 juli a.s. organiseren wij met veel plezier de Salland – Twenterit.
Deze rit komt in de plaats van de vertrouwde Spieker en Troffelrit.
Omdat deze rit als het ware een klein beetje “voortgezet” is, hebben we ervoor gekozen om de beginletters van de Spieker en Troffelrit terug te laten komen in de naam. Zo blijft er toch een mooie verbinding met deze rit bestaan.
Met deze nieuwe rit hopen we een frisse traditie neer te zetten, zou het niet geweldig zijn als dit uitgroeit tot een echte wisselrit, waarbij elk jaar een nieuw ploegje enthousiastelingen deze rit/route uitzet.
Op deze manier krijgt iedereen die het leuk vind een eigen draai aan een rit te geven, daar de kans voor, en er net zoveel plezier aan te beleven als wij dat doen.
Rijd je mee? Geef je dan gauw op !
Praktische informatie:
Aanmelden kan t/m 1 juli, graag na 18:00 uur bij:
Geef hierbij aub ook je lidmaatschapsnummer door!
We kijken ernaar uit om samen een mooie dag te beleven!
Tot zaterdag 4 juli!
Groeten Henk en Remco Waanders
Studio G98 heeft deze website gemaakt. Ook Interesse in onze diensten? Wanneer je aangeeft dat je via ’t Oale Kreng komt, óf hieronder je mailadres achterlaat, heb je recht op een tegoedbon van € 50,00
Laat hier je mailadres achter en claim je tegoedbon van € 50,00